sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Tampereen puutarhamessut





Eilen tuli kyykittyä Tampereen 
puutarhamessuilla. Tuo kyykkiminen tulee siitä, että otin kuvia blogia varten. Kyykkyyn, ylös ja alas. Tunsin itseni perhosen metsästäjäksi, joka kauniin perhosen sijaan yritti napata täydellistä kuvaa. Säntäilin kameran kanssa sinne tänne, nähdessäni jotain ihanaa. Valokuvaus vaatii keskittymistä. Minä taas liihottelin sinne tänne, herkullisen ruusun tai orkidean nähdessäni. 











Huomasin myös, että kuvatessa keskittyy pitkälti vain kuvaamiseen. Paljon muusta kuin kuvauskohteista minulla ei ole muistikuvaa. Se on kylläkin aika hyvä saavutus minulle, sillä yleensä minä keskityn liikaa ympäristööni. Minusta kun on niin hurjan kiinnostavaa seurata, mitä muut tekevät. Olen ihmisbongaaja, joka ammentaa ideoita näkemistään ihmisistä.




Kotona katsoessani ottamiani kuvia, minua alkoi harmittaa. Tunne oli samankaltainen kuin kuvaamataidon tunnilla. Tiedän tasan tarkkaan, miltä kuvan pitäisi näyttää, mutta lopputulos on ihan jotain muuta. Onneksi sain Mikolta muokkausapua. Se on sitten ihmeellistä, mitä kuvien rajaaminen ja vinjetointi saa aikaan. 








                    Morsiuskimput 2012

 
Messuilla oli myös esillä floristien tekemiä taideteoksellisia hääkimppuja. Suurin osa oli pisaranmuotoisia, joten se lienee olevan kesän häätrendi 2012 morsiuskimpuissa. Näytteillä oli kimppujen lisäksi yksi jumalainen hääpuku. Puku toi mieleen haltija-asun Taru Sormusten Herra -elokuvasta.























Jos pidit blogista, kerro myös kaverille 



2 kommenttia:

  1. Harmitti niin vietävästi kun en päässyt messuille. Niinpä oli tosi ihana että näkee messukuvia netistä niin tuntee päässeensä edes vähäsen osalliseksi. Kiitos siitä!

    VastaaPoista

Kommenteista hurmaannutaan hymysuin.