torstai 22. maaliskuuta 2012

Kuningas ei


Tämä laulu on omistettu kaikille vanhemmille ja lasten kanssa työskenteleville sekä muille kuninkaan alamaisille. 




Kuningas ei


'Mä en tahdo syödä muumilautaselta,
mä en tahdo syödä mitään!
Mä en tahdo istua ruokapöydässä,
mä en tahdo tehdä mitään!

Otatko sämpylää - Ei
Otatko omenaa - Ei
Palanen juustoa - Ei
Vai lasi maitoa - Ei
En tahdo, eikä mun tarvitse

Olen kuningas
Suuri kuningas
Kuningas E ja I

Täällä hallitsee kuningas Ei

Mä en tahdo laittaa sukkahousuja,
mä en tahdo laittaa mitään!
Mä en tahdo laittaa kumppareitakaan,
mä en tahdo tehdä mitään!

Mennäänkö puistoon - Ei
Saat ajaa polkupyörällä - Ei
Muutkin on ulkona - Ei
Puetaan päälle - Ei
En tahdo, eikä mun tarvitse

Olen kuningas
Suuri kuningas
Kuningas E ja I

Teitä hallitsee kuningas Ei

Ja mä voin soittaa rumpuja
Keskellä yötä puoli neljältä
Ja teidän riemuna
On tehdä töitä pussit silmillä
Ja näin se käy
Näin se käy

Mä en tahdo pestä hampaita,
mä en tahdo pestä mitään!
Mä en tahdo mennä nukkumaan,
mä en tahdo tehdä mitään!

Pää tyynyyn - Ei
Hyvää yötä - Ei
En tahdo, eikä mun tarvitse

Olen kuningas
Suuri kuningas
Kuningas EI

Olen kuningas
Suuri kuningas
Kuningas Ei, Kuningas Ei

Täällä hallitsee kuningas Ei


(Tuure Kilpeläinen&Bändibändi&Kuusisto - Ipanapa 1)



Lassi ja 12 "mä en tahdo-ilmettä".







Kuuntele Kuningas ei-laulu:
http://www.youtube.com/watch?v=vr3mqGxV8ac&noredirect=1




Jos pidit blogista, kerro myös kaverille   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenteista hurmaannutaan hymysuin.